sreda, 21. marec 2018

Rebenland Rallye 2018

Odhod na rally Kumrovec je bil zaradi vremenskih razmer odpovedan, zato me je skrbelo, da se zaradi obetajočih snežnih padavin ne zgodi enako tudi z Rebenland rallyem. Na vso srečo se je tokrat vreme vsaj delno "uklonilo" in ni snežilo. Na poti proti Leutschachu je celo kazalo, da ne bo niti deževalo. Pa je kasneje dež dodobra popestril snemanje in dirkanje.
Prva sobotna hitrostna preizkušnja Poharnigberg je sprva potekala v rahlem rosenju, proti koncu pa je že močneje deževalo. Na lokaciji, kjer sem snemal, je bilo razen prvih najhitrejših dirkalnikov brez posebnosti. Se je pa dobro slišalo, ko so nižje ob progi nekateri tekmovalci imeli težave.
Odločil sem se, da se za drugi prehod hitrostne preizkušnje preselim na lokacijo, kjer so vozniki imeli težave v prvi vožnji. V drugi vožnji pa so imeli težave tudi gledalci, ki so se neodgovorno postavili na izletne cone. K sreči in zaradi znanja voznika se je razpletlo brez nesreče. Ovinek je zahteval kar nekaj izletov iz ceste, vendar so vsi lahko nadaljevali z dirkanjem.
Sledil je odmor in selitev na popoldanske lokacije.
Rundkurs Eichberg je krožna hitrostna preizkušnja, kjer se do atraktivnih delov lahko pride peš iz boksov. Do nesreče in prekinitve sem snemal na križišču, kjer dirkači v drugem prehodu zapustijo krog in peljejo proti cilju. Na tem predelu je vedno veliko število gledalcev, za bolj ali manj žejne in lačne pa je tudi poskrbljeno.
Za drugi prehod te hitrostne preizkušnje pa sem se prestavil višje proti cilju, kjer je izredno pregleden del z atraktivno levo serpentino. Kljub atraktivnim vožnjam skozi rido gledalcev na temu odseku ni bilo.
Načrtovanega tretjega prehoda po progi Rundkurs Eichberg nisem snemal, saj je bilo celodnevnega snemanja na mrazu in dežju že dovolj. Tolikšno število atraktivnih posnetkov namreč že dolgo nisem ulovil! Tokratna dirka je bila testna za mojo novo kamero, s katero sem se kar hitro spoprijateljil. Tudi posnetki se mi zdijo precej bolj kakovostni kot lanski, čeprav nastavitve še niso optimalne. Bo pa na naslednji dirki še boljše!

Rezultate si lahko pogledate na: http://www.rebenland-rallye.at/2018/results.html

Še enkrat HVALA sponzorjema (UNIKATOY in MATZER), ki krasijo zgornji levi rob videoposnetkov, saj sta mi omogočila nakup boljše kamere!

Srečno do naslednje dirke!

P.s.: Zaradi študijskih obveznosti bo celoten posnetek objavljen nekoliko kasneje. Vsekakor pa bo objavljen, saj bo v njem še kar nekaj zanimivega dogajanja, ki se je izmuznilo na spodnjem videu. Veliko užitkov ob gledanju zares atraktivnih voženj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar